استعادة نشاط المدونة - مرحبا بكم في مدونتنا ، اتمنى من كل الزوار التسجيل في المدونة ( الشرح اسفله (

ساعدينا نصل 1000 متابع

12 مايو 2011

التصويت لمسابقة افضل ميك اب

طبعا عبر التعليقات التصويت وممنوع الوحدة تصوت لنفسها 



انتو ما عليكم غير تشوفوا احلى ميك اب والاسم مكتوب على الصورة بس اكتبوا اسمها في التعليقات وبهذا بتكونوا صوتوا 
الكاتبة :charm050

هناك 16 تعليقًا:

  1. أصوت إلى الجميلة
    dimy898

    ردحذف
  2. انا اصوت ل zhis

    ردحذف
  3. انا اصوت للحلوة
    dimy898

    ردحذف
  4. اصوت لdimy898

    ردحذف
  5. اصوت لا dimy898 هذا اسمعي في استار دوول lama.1452

    ردحذف
  6. اكيد بصوت للقمر dimy898

    ردحذف
  7. كلهم حلوين بس انا عجبني اكتر شيء تاع NR-nr و اان بصوتلها

    ردحذف
  8. انا عجبني اكتر lave 2

    ردحذف
  9. مش معقووووووووووووووووووول يا charm050 ماانتيش عارفة ان احلى واجمل وارق واحدة هى NR-nr انا بصوتلهاااااااااااااااااا

    ردحذف
  10. مش معقووووووووووووووووووول ياlave2 احلى واجمل وارق واحدة

    ردحذف
  11. انا حبيت zhjs
    بس عندي سؤال lave2 مش شايفه بوجها مكياج
    انا اشوف بس روج وشعرها مغطي على وجها يبقى
    وين المكياج؟

    ردحذف
  12. انا اصوت ل NR-nr

    ردحذف
  13. انا اصوت ل NR-NR

    ردحذف

تعليقك يسعدنا و نعتبرة تقديرا لمجهودنا ♥