استعادة نشاط المدونة - مرحبا بكم في مدونتنا ، اتمنى من كل الزوار التسجيل في المدونة ( الشرح اسفله (

ساعدينا نصل 1000 متابع

23 يوليو 2012

مسااابقة


بناااات المسااابقة عباااارة عن احلااا لبسة اتمنى تعجبكم الشروط 
ممنوووع السب والشتم وفي روح رياضية 
تصوورون اللبسة وتعطوني ايااها الي ما تعرف تحكيلي وانا ارووح اصورهااا اي ولا زم تحط اسمهااا على الصورة 
الجوائز
المركز الاول : 4 هدايا وهميي 

المركز التاني : 3 هدايا وهمي 

المركز الثالث :2 وهميي 
اي صح تنتهي المساابقة يوم الاثنين 





هناك 21 تعليقًا:

  1. حبيبتى انا بشترك اسمى فى ستار دول grmin بس للاسف مش بعرف اجيب رابط الصوره ده رابط جناحى واللبس هفضل لبساه لحد ما تحلص المسابقه ههههههههه

    ردحذف
  2. حبيبتى انا بشترك اسمى فى ستار دول grmin بس للاسف مش بعرف اجيب رابط الصوره ده رابط جناحى واللبس هفضل لبساه لحد ما تحلص المسابقه ههههههههه

    ردحذف
  3. اوك حبيتبي اناااا بوخدو مووو مشكلة اشتركتي

    ردحذف
  4. اها ويارب افوووووووووز^ــــــــــ^

    ردحذف
  5. طب ياقمر نتيجه ال كسب هتظهر امتى يارب اطلع التانيه اصلى عايزه الحاجات بتاع المستوى 2 ههههه

    ردحذف
  6. يوووم الاثنييين ههههههههههههه كنت متوقعة هههههههه

    ردحذف
  7. بس لسا لازم يكتملوو البنااات انا بحط التصوييت بعدين بنزلووو

    ردحذف
  8. هههههههههههههه انهارده الاتنين هى النهارده ولا الاتنين الجى لسه

    ردحذف
  9. أنا بشترك قـلبو معـلش .. ؟ :)

    ردحذف
  10. http://im15.gulfup.com/2012-07-23/134303947712.png
    وهاذا رابط الصورة زاسمى coolDARLI

    ردحذف
  11. انا بدي اشترك وما بعرف اخد الرابط بس هاد اسمي ANAHEEKOKPURPLE باي

    ردحذف
  12. انا بشترك اسمى فى ستار دول _skiouraki_ الرابط
    http://www.sdcdn.com/dressups/452/920/452920364.png

    ردحذف
  13. أنا بدي اشترك و اسمي بستاردول vivelousa1 بس ما بأعرف أنزل رابط الصورة و لبسي جاهز ^^

    ردحذف
  14. مم خسارة المسابقة خلصت

    ردحذف

تعليقك يسعدنا و نعتبرة تقديرا لمجهودنا ♥