استعادة نشاط المدونة - مرحبا بكم في مدونتنا ، اتمنى من كل الزوار التسجيل في المدونة ( الشرح اسفله (

ساعدينا نصل 1000 متابع

30 ديسمبر 2010

كل عام و انتو بخير


كل عامو انتو بخير و سنة حلوة للجميع  عام جديد ... اعياد جديدة افراح جديدة مفآجآت جديدة يا رب يكون احسن عام في حياتنا و نحقق اماناينا كلها بإذن الله . انا فرحانة اوى بالعام الجديد ده علشان ده اول سنة لي بستاردول و بعد  30 يوم تقريبا اتمم سنة بالظبط في ستاردول .
لذا اتوجه بالشكر و التهاني لكل صديقاتي زميلآتي في المدرسة كاتباتي و كل الي عرفتهم في ستاردول اللعبة الي فتحت لي نفسي على الحياة و خلتني اعرف صداقات جديد .
لذا اخصص لكو الموضوع ده علقوا زي ما تبوا بحرية ما يهمني حتى لو قلتون حاجات فيها نقد لي او للمدونة لمهم عاوزاكو تقولو لنا امانيكو احلآمكو تهانيكو و كل شي انو عاوزينو لذا انا اباكم تبتدو عامكن بضحكة فخدوا النكتة دي :
خبر عاااجل : اكتشاف قملة في راس السنة 2011 خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
يا رب تكون سنةمباركة عليكو  .

وهنا فيكوتكتبوا لي تواريخ اعياد ميلآدكو و كل يوم حنشر عن صاحبات العيد ميلآدات للكل يبارك لهم .
اتمنى انو كل من شاف هادا الموضوعغ بليز يكتب تعليق و لو بجملة بس 

هناك 3 تعليقات:

  1. هههههههههههههههههههه الله على النكتهـــ
    احلاميـــ : انيــ اسير سوبر انجح في دروسي
    ومدونتي تسييييير مشهورهـــــــــ واكون مبدعهـــ بالفوتوشوب اكتر ويكون عندي ثقافهـــ كبيرهــ
    واتمنى لكمـــــــــ سنهــــ جديدهـــ كل عامـــ وانتم بألف خيييير

    ردحذف
  2. كثييييييييير من البنات يسألوني عن المدوناتـــ اقلهم تفضلو دا الرابط وتكونـــ مدونهــــ
    "
    "
    "
    "
    "
    "
    "
    "
    "
    "
    "
    "
    "
    "
    "
    """""""
    """""""""""
    اثووووووور الشنوعهـــــ ههههه امازح
    اثووووووووووووور القموره

    ردحذف

تعليقك يسعدنا و نعتبرة تقديرا لمجهودنا ♥