استعادة نشاط المدونة - مرحبا بكم في مدونتنا ، اتمنى من كل الزوار التسجيل في المدونة ( الشرح اسفله (

ساعدينا نصل 1000 متابع

7 أكتوبر 2010

مستحيل الي بيجرى ده

بنات في بنت متهمتني بسرقة ميدول الكلام ده موجود بتعليق على موضوع جاكيت مجانا الي قبل الموضوع ده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دي الصورة :

 متى و ازاى و كيف ؟  عشان ايه ؟ ما عمت عيونها ببيتي و دولي ؟ شو ناقصة انا بالله فهموني ؟ و ليه اسرق ؟ بالله عليكم عمركو اديتوني بسوردكم و عملت لكم اشي سيء ؟ في 200بنت سوبر و مو سوبر مدييني بسوردهم و ما صار لحساباتهم و لا شي و انتي يا بقرة لو قاعدة تفهمين ههههانا ما برحم حدا ويا عميا انتي روحي افتري على حد تاني اهبل زيك و انا ما اسرق و لا حاسرق ابدا الحمد لله اقلك تاني يا عميا اعمي عيونك كويس و فتحيهم على الاخر يمكن انتي ما تشوفين الا الاشياء القبيحة و القذرة و ما تشوفين الأشياء الجميله و اللي حتعمليه ما رح يجيب لك اي فائدة حيجيب لك غضب الله تعالى وبعد الناس عنك و كرههم لك
و اديني اسمك لاكشف كذبك و اشوف دولت التعبانه اوي تراكي عاملتيها امبارح و مخليتيها سوبر ستار يوم او حتديني اسم صحبتك السوبر لانك مستحيل تكوني محقة و في الله بالدنيا و في الاخر الحق حيبان و لو تظلي تكذبين 2000 سنه بحالهم  

هناك 4 تعليقات:

  1. لا تردين عليها انتي بنت كويسة كتير وهاي محاولة لتشويه سمعتك لا تردي عليها انا كتير معجبة بمدونتك وباخد مواضيع مدونتي من عندك وبدي انزل موضوع عن مدونتك الروعة مدونتي اسمها MAJOOD_STARDOLL وانا اسمي بستاردول LOVELYMAJD اتمني ظهور براءتك من هذه التهمة الباطلة وانا واثقة انو انتي ما بتعملي هالشي وياريت اتشرف فيكي وتزرريني بجناحي وبعدين في طريقة تمنعي مثل هالتعليقات انا عندي بالمدونة ما بينضاف تعليق الابعد موافقتي .........

    ردحذف
  2. يا ايثار بدون ما تعصبي...انتي لو طنشتيها حتزعل اكتررر....
    وأتمنى مننك يا ايثار ما تسبي وتشتمي لأنه لو احد شتمك وسبك انتي برضه حتزعلي...وانا اعرفك يا ايثار انك بنت مرررررة كويسة فأتمنى ما تسبي ناس مالهم داعي....
    أنا اسمي في ستاردول:FunSoSoHoHo

    ردحذف
  3. ايثار البنت دي غرضها تعصبك وتسيئ سمعتك لانها شيافكي ناجحة في مدونتك وقي الموقع احسن شيلها من دماغك يا ايثار وانا حتصرف واخليها تدور حوليين نفسها
    اسمي مديرة ناديكي المخلصة

    ردحذف
  4. ايثار احنا صحاب مدونات وانا مدونتي soso_star بو البنت دي كتبتلي كدة انا هقولها طالما انتي شايفة كدة اوكي واجيب ميت بنت يقولهلها كلمها صح ولا لا غير كدة ممكن اي حد يدي وجة نظرة فكك منها وقللها طالما دي وجهت نظرك اوك بس الوجة دي غلط لان الناس التانية بيقولوا غلط شوفي 1من200 وحتلقيها اتحرجت وحطط لسنها جوة بوقها واتخرست

    ردحذف

تعليقك يسعدنا و نعتبرة تقديرا لمجهودنا ♥