استعادة نشاط المدونة - مرحبا بكم في مدونتنا ، اتمنى من كل الزوار التسجيل في المدونة ( الشرح اسفله (

ساعدينا نصل 1000 متابع

7 أكتوبر 2010

جاكيت مجانا

السلام عليكم كيفكم ؟ الحمد لله اليووم في عنا جاكيت مرة كيوت مجانا :

من هنا :
 zmien.info/
و اكتبي :
http://www.stardoll.com/
و اضغطي OK/Idz/Go او بسهولة اضغطي انتر هههههههه 
بعد ما تسجلي دخول ارجعي لصفحة البروكسي الاولى و اكتبي :
http://www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=653
و ان شاء الله حتوصلك على الجناح 

هناك 19 تعليقًا:

  1. بنات ايثار هذه كذابة موت و اخدت مني الدول تبعي و هي سوبر و بعتت لنفسها هدايا منها لانها كان معاها 30 دولار ... ايثار الله يخليكي رجعيلي الدول تبعي

    ردحذف
  2. حرام عليكي يا اثوور رجعي للبنت دميتها شكلها تعبانة

    ردحذف
  3. ايش انتي مجنونة ايثار ما سرقت يا كلبة يا قحبة يا مفترية قسما بالله ايثار ما سرقت شي يا كلبة يا متخلفة يا زقة سكري الخرا تبعك يا حقيرة يا ملعونة انتي الي تراكي سارقة 500 دول سوبر يا كلبة يا زبااالة تفوو على وجهك يا قحبة الله يلعنك

    ردحذف
  4. ايييييييه ؟ انا والله عااااااااااااال امتى وش و اسمها دولك يا حلوة ؟؟؟؟ انتي ما شفتي ميدولي ؟ و لا انتي عميا كمان ؟؟؟؟ الزوق و القمر والحلا نقاطها للسما و ما ني محتاجة شي كنت سوبر مرتين سابقا و انا ما اسرق عندي صحبتي جزاها الله خير موفرة لي كل الاغراض اللي بدي ياهاا و روحي افتري على وحدة تانية في الله بالدنيا يا حقيرة عاوزة تلبسيني تهمة ؟؟ والله الغيرة تعمل و تعمي الناس كيف و امتى و و عشان ايه اديتيني البسورد ؟؟؟؟؟ و شو اسمك ؟؟؟ و بلا تميل باين الكذب عليكي و اذكرك عندي بسورد بنت سوبر سنه كاملة و ما مسيت من فلوسها و لا مليم احمر و ما ني عاوزة شي روحي اعمي عيونك في ميدولي و بيتي و سجلي و حتشوفي مين اجيتي تتهمي و الفضياح الي اعملها للبنات الظلام و الكذابين و السفهاء زيك يا حمارة

    ردحذف
  5. طبعا ما احب اتدخل او اوسخ لساني بكلآم مو حلو بس انت ِ لو جاية هنا وتاوية تكذبي يلي تقولي ايثار كذابة ف احتفضي بمعلومتك لنفسك اول شي تعلمي الاسلوب والاخلاق بعدين تعالي سجلي وتكلمي مع ناس وتعاملي معهم انت لو فعلا عندك ذرة ذكاء ما تكذبي وتقولي شي اصلا مو صاير وعلى شو ايثار بتسرق ناقصة ميدولآت يعني ولا مو مالي عينها دميتها؟؟ ولا بتعلمينا هي مين وشخصيتها شو ؟؟ .. ما قدرت اسكت والله ع المهزلة وحرام عليكي تحملي لنفسك الاهانات والكلآم اللي المفروض ما تسمعيه اكيد انت ِ كبيرة وحتى لو كنتي مو كبيرة علاقل بنت وعاقلة ما ترضى لنفسها ان غيرها يكلمها بهالصوورة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!
    الله يهديك ِ بس

    ردحذف
  6. عندك حق يا اثور انا معاكى انتى حلوة وعسل والف بنت تتمنى يشتروا الدول بتاعتك حتى ولوا ب99.999 يعنى تسعةوتسعين الف تسعمية تعسة وتسعين

    ردحذف
  7. على فكرة يا اثور اناemysalاللى كتبت
    عندك حق يا اثور انا معاكى انتى حلوة وعسل والف بنت تتمنى يشتروا الدول بتاعتك حتى ولوا ب99.999 جنيه يعنى تسعةوتسعين الف تسعمية تعسة وتسعين
    تحيااااااااااتى وانا بحبك اوى انا اسمى فى ستاردولpata_ptata2000اتمنى تزورينى وانا هطلب صداقتك من بنتى فى ستاردول اوك اتمنى تقبلينى

    ردحذف
  8. حارم عليكوا انتوا وحشين اوى دى البنت معملتش حاجة خالص وعلى فكر انا هنشر الموضوع فى جميع النوادى وهقول لدودى تنشر الموضوع وتشوف الموضوع وهنشروا فى الفيس وستاردول ولو كنتوا فكرين نفسكوا حلوين اوى وهى الوحشة لعلمكوا انتوا الوحشين يا انسات علشان اعطوا تشتموا فيها وهى مردتيش عليكوا علشان هى مطربية مش انتوا والمفرود يا انسة ايثار يا محترمة متشتيمش علشان لوتقولى على نفسك حلوة وانا هقول للاعضاء علشان يسبوا المدونة الوحشة دى وان مش خيفة وربنا هيوديكوا النار والى قلتى الكلام دة انا عضوة فى ستاردول وياريت تروحى لنادى لمياء2010 واشتركى فية وانا عضوة فيه وياريت علشان اعرفك تعملى موضوع عن الى حصل وهخلى صاحبة النادى مدخلهومش وهقولها على الى حصل وهى مسجلة هنا وهتسيب الدونة علشان الى عملتوا

    ردحذف
  9. انتي اكيد مجنونة لان ايثار مو بتعمل شئ يغضب الله

    ردحذف
  10. انا مقصسا اى حاجة من الكلام ده وكل القصدى اهدئ مش اشعلل المفرود العرب يتحدوا مش يفترقوا وانا اسفة عن نفسى عن ادايك من الكلام الى قولتة وكمان مش ممكن تكون البنت غلطت فى ايثار وهى كان قصدها بنت تانية خالص وعالموم انا بعد كدة مش هكلم هقراء وخلاص

    ردحذف
  11. لالالا بنات كذا مايصلح يمكن تكذب ايثار ماتسوي كذا واللي تلعنين مو اللي قاعده تقولينه كلام مو حلو بنات لاتوسخون نفسكم بهذا الكلام انتوا وسختوا نفسكم اصلا ولسانكم لالالابنات كذا مايصلح على كل حال الله يهدي عباده

    ردحذف
  12. انا اسمي بستار دول leleoeoe

    ردحذف
  13. يا بنات استحوا البنت جابت لكم اشياء مجانيه وانتوا تشكرونها بالسب عيب عليكم الله يحاسبكم ماااالت عليكم بدون ادب دخلتوا المدونه عشان السب انتوا اوصخ ناس بالعالم المهم شكرا وصل لي وايد حلو شكرا على المجهود

    ردحذف
  14. كلكم مجانين الي سبونها مجانين اخر زمن يا قحاب اسكتوا اهي احسن منكم كلكم يا كلاب الله لا يعطيكم العافيه ولا وحده منكم مسلمه اذا سرقتي يا اثور الدول رجعي لهم او اسكتي عنهم اذا ما سرقتي مجانين اخر زمن يا قحاااب قليلين التربيه ما تعلمتوا من اهلكم الا السب والله مجانين

    ردحذف
  15. يوم اروح الجناح ادخل بالطريقه العاديه ولا ابقى في البروكسي واروح لجناحي

    ردحذف
  16. حرام عليكم دي البنت مش عامله شي يا مجانين شوفوا نفسكم يا وصخين مب هي ما عملت شي الا هي تجيب اشياء مجانيه وانتوا عم تسبونها اخجلوا من حالكم وسخين والله اثور ما عملت شي اهي احسن منكم تغارون...؟ اكيد شكرا يا اثور جت لي مجانين ليييييييه عم تسبونها كلموها بأدب وبترجع الدوووول ممكن ما سرقت وحده سارقه الدوول تقول اثور لتورطها...تأكدوا اوكيه يا بنات انتوا مأدبين ليش عم تعملوا هيك؟؟ولا ما عندكم ادب

    ردحذف
  17. شو او بسهوله اضغطي انتر قولي هذا من زماان الموضوع ما يضحك يا بنت الكلب

    ردحذف
  18. والله شكرا بس سؤال يوم اروح اشوف وصل ادخل بالطريقه العاديه ولا ادخل في نفس البروكسي

    ردحذف
  19. بيظهر في الكيس ولا ايه

    ردحذف

تعليقك يسعدنا و نعتبرة تقديرا لمجهودنا ♥